tirsdag den 5. januar 2010

Inspiration | Klare farver i et snevejr

Jeg burde virkelig læse, men Style.com har virkelig fanget min opmærksomhed! Jeg har siddet og kigget lidt på de nyeste forårskollektioner fra forskellige designere, og især de mange dejlige farver har fanget min interesse. Jeg tog skridtet med en lækker blå/lilla kjole til nytåret, og den stil vil jeg fortsætte med inspiration fra bl.a. disse looks.

Chanel, RTW S2010
Jeg tror dette look bliver lidt for piget til mig, men jeg er vild med blandingen af strukturer og mønstre.

Marc Jacobs, RTW S2010
Jeg elsker enkeltheden i det her outfit, og det gode er, at jeg stort set har elementerne i min garderobe allerede. Jeg har desværre ikke samme ben, men strømpebukser indtil det bliver Roskilde Festival varmt kan sikkert hjælpe en masse.

Acne, RTW S2010
Acne har en særlig plads i mit hjerte, fordi deres tøj aldrig er FOR feminint. Denne rosa/pudderfarve plejer at gøre underværker for min lyse hud, så jeg vil helt sikkert ud at finde en oversized blazer i denne farve. Guldet på jeansne er i øvrigt ret glam!

Alexander Wang, RTW S2010
Dejlige farver! Længden på jakken synes jeg der går rigtig godt med de blå shorts. Sådan nogle må jeg vist også hellere få anskaffet
mig til dette forår.

Ingen kommentarer: